Home Recepten Gerechten met fruit Knolselderijsalade met rode kool, kip en walnoten

Knolselderijsalade met rode kool, kip en walnoten

0
Knolselderijsalade met rode kool, kip en walnoten

Zo lentefris kunnen wintergroente smaken

Recept Afdrukken
Knolselderijsalade met rode kool, kip en walnoten
Maaltijd Bijgerecht, Lunch
Kook Tijd 20 minuten
Porties
personen
Ingrediënten
Maaltijd Bijgerecht, Lunch
Kook Tijd 20 minuten
Porties
personen
Ingrediënten
Instructies
  1. Snijd de rode kool in flinterdun reepjes.
  2. Soms is raspen nog lekkerder.
  3. Schil de knolselderij, snijd (of rasp) ook die in dunne plakken en vervolgens in dunne reepjes.
  4. Meng samen met de rode kool en besprenkel met citroen.
  5. Snijd de appels in dunne plakken en vervolgens in dunne reepjes.
  6. De appel mag nu bij de rode kool en knolselderij.
  7. Meng er de mayonaise, yoghurt, rozijnen en grof gehakte walnoten door en breng op smaak met peper en zout.
  8. Snijd de gerookte kipfilet in dunne plakjes en leg op de salade.
  9. Garneer met wat veldsla.
Notities

¡kook!

NIEUW! ¡kook!, hét kookboek dat kennis over de werking van voeding en voedingsstoffen verbindt met het enige wat ertoe doet: lekker!

Bestel direct in onze webshop »

Twentyten

Food spreekt voor zich. Althans, als je het goed doet. Dat gaat altijd over lekker, en over beeld van topkwaliteit. Hoe ziet het er het allerlekkerst uit? Twentyten denkt in food en vaart daarbij op gevoel, ervaring én intuïtie. Twentyten willen merken in food laten schitteren door zichzelf te laten zijn, voor elk merk een eigen identiteit te ontwikkelen.
Een visuele identiteit waarmee we met ons team van fotografen, foodstylisten, beeldbewerkers en producers inspireren en verwonderen.

Vorig artikel Groentestoof met bonen en spruiten
Volgend artikel In melk gepocheerde kabeljauw met zeekraal
Avatar
Wij denken in food. Op gevoel, ervaring én intuïtie. We willen merken in food laten schitteren door zichzelf te laten zijn. Samen werken we keihard om de visualisering en kwaliteit van food content beter te maken door voor elk merk een eigen identiteit te ontwikkelen. Creating Culinary ID noemen we dat. Een visuele identiteit waarmee we inspireren en verwonderen. Meer samenwerken, meer disciplines en ervaren en jong talent onder één dak. Voor fotografie, film, animaties, en receptontwikkeling. Of het nou packaging beelden zijn, een campagne, (video)content voor je website of social media. Met ons team van fotografen, foodstylisten, beeldbewerkers en producers helpen we je graag jouw identiteit te vinden. <a href="http://twentyten.nl/">Kijk op TwentyTen.nl »</a>